مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه

مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه

مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه

 مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

راه های متفاوتی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه وجود خواهد داشت و هرکدام از آن‌ها شرایط‌ ، قوانین و مخارج های مختص‌به‌خود را دارند . مورد دیگر این که معیار سودآوری ، مزیت‌ها و عیبها هر یک از راه ها ، با دیگری متمایز می باشد . ازاین‌رو آگاهی و گزینش یکی از راه های گوناگون سرمایه‌گذاری در ترکیه ، قدم نخست برای فردی می باشد که تصمیم سرمایه‌گذاری در این سرزمین را داراست . از آنجا که تنها بعضی از راه های سرمایه‌گذاری در ترکیه منتهی به گرفتن اقامت‌ دائم ترکیه و یا بدست‌آورد تابعیت‌ این سرزمین خواهد بود ، ما تلاش کرده‌ایم کامل تر به شرح راه هایی از سرمایه‌گذاری بپردازیم ، که منتهی به گرفتن اقامت‌ یا تابعیت‌ ترکیه می‌شوند . زیرا از آنجا ترکیه تابعیت‌ دوگانه را به رسمیت می‌شناسد اشخاص بسیاری خواهان کسب تابعیت‌ ترکیه می باشند .

سرمایه‌ گذاری در یک سرزمین خارجی‌ می تواند مزایا و ریسکهای ویژه خود را داشته باشد‌ ، بدین‌لحاظ در دوران سرمایه‌ گذاری در یک مملکت خارجی‌ ، بایستی تمام  جهات مثبت و منفی را در آن سرزمین در نظر‌ گرفت و تحقیق نمود .

تغییرات اخیر سرمایه گذاری در ترکیه

مهاجرت به ترکیه از شیوه سرمایه‌ گذاری و قوانین مرتبط به گرفتن شهروندی این سرزمین اخیرا تغییر‌ پیدا‌ کرده است‌ . به‌موجب قوانین سابق سرمایه‌ گذاران برای دریافت شهروندی ترکیه الزاماً باید مبلغی بین‌ 1 تا 3 میلیون دلار آمریکا به رسم های همگون در ترکیه نقد گذاری می کردند . ولی در قوانین اخیر  این وجه کاهش‌ پیدا‌ کرده و بالای 400 هزار‌ دلار آمریکا می باشد . سرمایه‌ گذاران از روش سرمایه‌ گذاری در ترکیه می توانند تابعیت‌ ترکیه را برای خویش و خانواده‌ دریافت کنند .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه
میانگین امتیاز 0 /5 از 0 کاربر
فرم درخواست مشاوره
نظرات (0)
دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مطالب مرتبط

معرفی دانشگاه های خصوصی ترکیه

دانشگاههای خصوصی کشور ترکیه (Özel üniversiteler ) بر خلاف دانشگاههای دولتی ترکیه (Devlet Üniversiteleri ) تحت حمایت و مدیریت نهادهای خصوصی کشور ترکیه می باشند ، توجه داشته باشید دانشگاههای خصوصی کشور ترکیه دارای رنکینگ بالا و اعتبار جهانی بوده و شهریه بالای این دانشگاهها نسبت به دانشگاههای دولتی ترکیه دلیل بر ضعف و پایینتر بودن نسبت به دانشگاههای دولتی ترکیه نمی باشد ، بطور مثال دانشگاه خصوصی کوچ (Koç Üniversitesi  ) یکی از معتبرترین دانشگاههای خصوصی ترکیه هر ساله در رنکینگهای جهانی بین دانشگاه های ترکیه دارای بالاترین رتبه ها می باشد .

جغرافیای ترکیه

کشور ترکیه دارای انواع مختلف اقلیم آب و هوایی هست که به 7 اقلیم تقسیم می شود. این ویژگی ها تنها منحصر به آب و هوا نبوده و آداب و فرهنگ , سبک زندگی,تجارت, کشاورزی و حتی لهجه و گویش ساکنین این مناطق به طور قابل توجهی از یکدیگر متمایز است.

مشاوره رایگان